poniedziałek, 24 października 2016

Bajkowe rysowanie. Ulubione bohaterki.


Trudno mi powiedzieć czemu tak bardzo lubię rysować postaci z bajek. Może to pewne moje uzależnienie. Ciągle próbuję narysować nowe wersje i ołówkami i markerami. Postacią, którą rysuję najczęściej jest Kida, której wygląd co chwilę próbuję poprawić. Jest bardzo charakterystyczna, a takie postacie lubię najbardziej. Może właśnie to, że każda bohaterka ma w sobie coś bardzo charakterystycznego i rozpoznawalnego w sobie, zachęca mnie do rysowania ich. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja nowa odsłona dobrze znanych bohaterek jakimi są; Mulan, Kida oraz Pocahontas.

Rysowałam za pomocą PROMARKERÓW, mazaka PAPER MATE oraz białego żelopisu SAKURA GELLY ROLL (w obrazku Mulan widać różnicę pomiędzy rysunkiem bez żelopisu, a rysunkiem z jego użyciem). 

Moją ulubioną bohaterką, a także imienniczką jest Kida. Księżniczka Kidagakash z Atlantydy towarzyszyła mi od wczesnego dzieciństwa. Jeśli spytalibyście mnie co takiego zrobiła, że tak utkwiła w mojej pamięci - to sama nie jestem pewna. Może sam jej wygląd i imię tak mi się spodobały, że uznałam ją za najciekawszą postać z wszystkich bajek. A może to dlatego, że Kida jest władczynią tajemniczej krainy jaką jest Atlantyda.
Drugą bohaterką, która zrobiła na mnie wrażenie w dzieciństwie była Mulan. Dziewczyna, która musiała udawać mężczyznę aby uratować swojego ojca. Jeśli chodzi o to co takiego zrobiła; to Mulan uratowała Chiny, więc jak można jej nie podziwiać?
Ostatnią bohaterką jaką narysowałam jest Pocahontas. Jej "dzika" natura i uroda zawsze robiły na mnie wrażenie.

Wiem, że może wydawać się trochę dziecinne zainteresowanie takimi postaciami, jednak dla mnie bajki zawsze będą malutką, integralną częścią mojego życia. Macie swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może nie przepadacie za tego typu filmami? Dajcie znać.

2 komentarze: