czwartek, 20 października 2016

Powrót do przeszłości #ThrowbackThursday #Stare prace


Dzisiaj tak zwany #ThrowbackThursday, bo obrazki stworzone już jakiś czas temu. Jak wiecie naprawdę lubię rysować ludzi, a już szczególnie znane osoby. Dzisiaj pokażę Wam parę kobiet, które wydały mi się interesujące do narysowania. 
Cara Delevigne - ma zazwyczaj ciekawe zdjęcia nie tylko z sesji. Często robi interesujące (czasem szalone) miny przez co jest jeszcze parę jej zdjęć, które czekają w kolejce do naszkicowania. Niestety tutaj nie jest do siebie wystarczająco podobna, ale wierzę, że następnym razem będzie lepiej.
Lilly Singh - znana jako IISuperwomanII. Przez długi czas podziwiam ją już na Youtubie. Zawsze wydawała mi się osobą szczerą i chętną do pomocy innym. Bardzo polubiłam jej zabawne filmiki  przez co zapragnęłam mieć jej podobiznę na kartce. 
Miley Cyrus - jak byłam mała, byłam oczywiście wielką fanką Hanny Montany, z czasem sympatia do niej osłabła, ale nadal uważam, że Miley ma naprawdę ładny głos. Zazwyczaj kiedy mam do wyboru zdjęcia z zamkniętą lub otwartą buzią, wybieram te pierwsze, ale w jej wypadku wydawało mi się, że to po prostu musi być rysunek z językiem.
Selena Gomez - nie jestem jakąś wielką fanką, ale lubię od czasu do czasu posłuchać jej piosenek. Wybrałam ją głównie z powodu zdjęcia, które bardzo mi się spodobało. Wyglądała na nim inaczej niż zwykle. 

*Throwback Thursday - trend w social mediach, który polega na dodawaniu starych zdjęć. (Nie jestem zbyt obeznana w tego typu sprawach, ale, że dzisiaj czwartek, jakoś tak mi się skojarzyło udostępnianie przez ludzi wspomnień dzieciństwa.)

2 komentarze: