wtorek, 20 września 2016

Witaj blogowy świecie! Witajcie czytelnicy!


Cześć wszystkim!
W końcu jest. Po długim czasie odważyłam się założyć bloga poświęconego głównie moim pracom. Chciałabym pokazywać Wam co udało mi się stworzyć. Oczywiście jestem otwarta na wszelkie uwagi i opinie. Można powiedzieć, że dopiero zaczynam przygodę z rysunkiem i mam nadzieję - w przyszłości - również z malowaniem. Zdaję sobie sprawę, że moje rysunki nie są na wysokim poziomie i wiele im jeszcze do tego brakuje, ale mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej. W końcu żeby stworzyć coś co przerasta nas samych musimy zacząć od czegoś prostego. Będę dzielić się z Wami moimi przemyśleniami jak również z pewnością będę popełniać błędy, dzięki którym zarówno Wy, jak i ja - będziemy wiedzieć więcej. Może dzięki temu blogowi sami odważycie się dodać coś swojego. Mam nadzieję, że zagościcie tu na dłużej, a moje rysunki pewnego dnia umilą Wam dzień.


Kida Minao? -> -> -> ->
Tak, to ja. Osiemnaście lat na karku. Dużo przeczytanych książek, o których mogliście dotychczas poczytać na mojej wcześniejszej stronie Little Book Monster oraz trochę naszkicowanych prac. Oprócz tego w zanadrzu mam parę opowiadań oraz cały czas piszę książkę (jeśli można nazwać moje chaotyczne starania pisaniem). Jak można się domyślić wielkie masło maślane. Może dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie, na jednym z moich blogów, a ja sama odnajdę właściwą drogę.



Na początek chciałabym Wam pokazać autoportret naszkicowany dzisiaj specjalnie na potrzeby pierwszego posta. Nie będę kłamać - było ciężko oraz dziwnie rysować samą siebie. Dajcie znać jak Wam się podoba efekt. Całe moje dzisiejsze starania udokumentowałam, co widać poniżej. Na samym końcu efekt dwugodzinnej pracy.






Follow my blog with Bloglovin

4 komentarze:

  1. Witaj w blogowym świecie ! Powodzenia w tworzeniu postów :) Pięknie rysujesz ;P Masz talent ! Nie zmarnuj go ^^>
    Zapraszam do siebie:
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Postaram się nie zmarnować ;)

      Usuń