środa, 19 października 2016

Bajkowe rysowanie. Judy i Nick


Bajki. Mogą być; wzruszające, zabawne, głupkowate, dziecinne, klasyki, poruszające ciężkie tematy i takie, które ogląda się całą rodziną. Każde z nich mają coś w sobie takiego, że przyciągają nas do oglądania. Często wracam do starych bajek, które widziałam już wiele razy, ale lubię też poznawać nowe i dodawać je do listy ulubionych. 
Jakiś czas temu oglądałam jedną z nowszych bajek ZWIERZOGRÓD. Już z samych zwiastunów wiedziałam, że jest to bajka, która mi się spodoba. Nie myliłam się. Moim zdaniem ciekawe postaci, zabawny scenariusz i mądry przekaz, dzięki czemu oglądanie to sama przyjemność. Bohaterowie zapadają w pamięć. Więc oczywiście na internecie można znaleźć wiele fanartów z bajki. Najczęściej przedstawiają Judy i Nicka. Ja też zapragnęłam mieć swój własny. Spróbowałam zmierzyć się z tym wyzwaniem używając promarkerów i ołówka. Efekt poniżej.



Oglądaliście jakieś ciekawe bajki ostatnio?

1 komentarz: