piątek, 23 września 2016

Czytelnicza miłość



Czy już wspominałam, że kocham książki? Pewnie wiele razy... i pewnie jeszcze zdarzy mi się to nie raz. Jedną z moich ulubionych czynności po przeczytaniu zapadającej w pamięć książki było przeglądanie fanartów. Dla niewtajemniczonych; fanarty to twórczość fanów oparta na dziełach (zazwyczaj) komercyjnych. Kiedyś wystarczało mi tylko zachwycanie się tymi pięknymi obrazkami stworzonymi przez ludzi, ale w końcu sama zapragnęłam czegoś więcej i pomyślałam sobie, że czemu i ja nie mogłabym spróbować? I tak oto moja ulubiona czynność po przeczytaniu książki uległa zmianie. Od tego momentu najbardziej lubiłam spędzać czas na rysowaniu ulubionych bohaterów. Zwykłe rysowanie ołówkiem zamieniło się z czasem na malowanie markerami, a cienkie kartki zamieniłam na gruby papier do drukowania zdjęć. Większość obrazków na początku malowałam na podstawie już istniejących prac lub innych fanartów. Najczęściej wchodziłam na stronę DeviantArt, na której można znaleźć naprawdę niesamowite dzieła fanów. Teraz, z czasem staram się już sama wymyślać od podstaw nowe rysunki. Czy było warto? Oceńcie sami. Dajcie znać czy podoba Wam się efekt? 



 JACE i CLARY z serii DARY ANIOŁA

 KATNISS i PEETA z serri IGRZYSKA ŚMIERCI


TESSA i WILL z serii DIABELSKIE MASZYNY

 ALEX i MILEY z serii TEJKSIĄŻKIJESZCZENIEMA (i może nigdy nie będzie)
 również ALEX i MILEY w trochę innym wydaniu

 
IAN i WANDA z książki INTRUZ

Ponownie KATNISS z serii IGRZYSKA ŚMIERCI

 
 A to moje pierwsze eksperymenty z photoshopem, obrazki również podpatrzone od użytkowników DeviantArt. Znajdują się na nich TESSA I JAMES z serii DIABELSKIE MASZYNY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz