sobota, 8 kwietnia 2017

Czerwony grafit w połączeniu z szarościami. Selena Gomez.



Całkowicie pochłonął mnie świat instagrama. Jest to wielka czarna dziura, w której łatwo się zatracić. I choć potrafię tam zmarnować mnóstwo czasu, zdarza się też znaleźć tam natchnienie i nowe pomysły. Przeglądając różne zdjęcia znalazłam przecudowne zdjęcie Seleny Gomez, które tak mi się spodobało, że po prostu musiałam je narysować. Tak oto powstała ta praca z pomocą ołówka o czerwonym graficie oraz pitt artist penów w odcieniach szarości. Ostatnio to moje ulubione combo. Lubię też pracować nad całymi postaciami, a nie tylko ich twarzami. Nie wiem czy wyjdzie z tego jakiś nowy projekt, ale coś jeszcze niedokładnie określonego kiełkuje już w mojej głowie.


Moje instagramowe konto znajdziecie tutaj. Serdecznie zapraszam. Lubicie przesiadywać na instagramie czy raczej korzystacie z innych social mediów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz